Trendovi za proljeće-ljeto 2019. + wish list - Life Couch

28. svi 2019.

Trendovi za proljeće-ljeto 2019. + wish list

Drage naše,

da – obraćam se i pišem samo djevojkama. I ne, nije me sram. This is a man's world vrišti James Brown, this is a womans blog dodajem ja. Možda bih bila uključiv(ij)a da ovo ljeto nisam odgledala prekrasnu Gal Gadot u ulozi Wonder Woman, no otada slavim sitne prednosti života u ženskom liku i djelu.😍A kako bismo nastavile u tom tonu, donosim vam pregled trendova za proljeće i ljeto 2019. godine, uz osobnu listu želja koju ću s vama nesebično podijeliti. Nikada nisam bila od onih kojima smeta kada netko drugi nosi isto što i ja, već sam to shvaćala kao krajnji kompliment. Tako je ostalo i do odraslih dana, pa ukoliko mi udijelite kompliment – svakako nas tagirajte na Instagramu @lifecouch, bit će mi jako toplo oko srca. Generalno, čini mi se kako svake sezone vladavina stroge, formalne i svečane mode opada. Tu se pomalo lomim i dok mi je s jedne strane drago da se i mi žene možemo malo opustiti, bojim se da to ponekad ode u ekstremne vode u kojima se gubi svaki trag ženstvenosti te čitav look vuče na neuredno i nemarno. Za mene je oličenje feminilnog izdanja ono u kojemu izgledamo dotjerane, ali bez truda. #Iwokeuplikethis ili #effordlessTo nas dovodi do prvog trenda i velikog povratnika u svijet mode, a to je lan koji pomalo preuzima prijestolje udobnosti kada je u pitanju suvremeno tržište odjeće, ono koje si ne može tako lako priuštiti svilu i kadifu. Lan je svestran, prirodan, lagan za održavanje, povoljan i bezvremen. Ove sezone nosi se kroz odijela i boje, široke krojeve i ljetne haljine. Pripazite samo na vječni problem s glačanjem, ukoliko ga odaberete za neku poslovnu kombinaciju. Moj odabir bila bi jedna od haljina na fotografiji, a fotografije su preuzete s Asosa. Haljine (i suknje) su također veliki trend ove sezone, a nosi se sve – od midi do dugih, sa što više ženstvenih detalja u vidu volančića, preklopa, proreza itd.
Asos.com

Kada smo kod odijela, ono što je definitivno ''in'' su sakoi u pastelnim i prirodnim bojama. Nakon preduge zime, sivila i kockastih uzoraka, došlo je vrijeme za solidan komad živih boja koji će nježno pratiti liniju tijela. Iako imam zavidnu kolekciju sakoa, većinom su tamnih boja tako da bih se odlučila za nešto iz obitelji crvene naprosto zato što nikada neće izgledati kao ,,nešto iz prošle sezone''. U isto vrijeme, ova baby blue varijanta me užasno privlači pa ću još malo odgađati svoju odluku. Fotografije su preuzete sa Manga.
Mango.com

U skladu sa temom ženstvenosti i lepršavosti, sljedeći trend odnosi se na uzorke – cvjetne, seljačke, prirodne, orijentalne, životinjske. Što god vam srce poželi, a niste se prije usudile, sada je prava sezone za to. Ja sam dosada eksperimentirala jedino s košuljama i maramama, ali tko zna. Možda se odvažim na korak dalje te isprobam ove komade iz H&M jer su povoljni i neodoljivi. 
H&M
Sljedeće dvije kategorije odnose se na modne dodatke. Znam da vam A. sprema wish listu iz novih kolekcija nakita, ali ja ću se osvrnuti na dva značajna trenda od kojih jedan nikako da prođe, a drugome se veselim jer je zbilja nešto drugačije u pitanju. Prvi se odnosi na prozirne, transparentne, pvc stvari. Ne mogu dokučiti što točno mislim o tom trendu. Još od one fotografije trudne Kim K. kojoj nateknuti prsti vire iz jedne takve obuće, lagano mi je muka od same pomisli. No, vidim i određenu iskoristivost tog trenda, primjerice u ljetnim mjesecima kada ne želite brinuti hoćete li omiljeno piće rasuti po omiljenoj torbi ili cipelama. Zaključak – sviđa mi se, ali umjereno i u određenim prilikama. Budući je Zara kraljica apsurdnih, priuštivih trendova, donosim nekoliko oglednih primjeraka iz njihove kolekcije. Za sve skeptike, alternative bi bile pletene torbe i espadrile, koje čine nepogrešivu kombinaciju za godišnje odmore.
Zara.com
Drugi trend kod modnih dodataka koji me oduševljava, i kojeg naprosto moram isprobati u toplijim danima i večerima (zbilja, kad stižu više?!) su ukrasi za kosu. I ne govorim pri tom o dosadnim rajfovima i maramama koje sklanjaju kosu s lica (#shouldbebanned), već o zanimljivim ukrasima za sve princeze i one koji se tako osjećaju. Moje želje su ove ljepotice sa Asosa ili bilo što sa biserima.
Asos.com
To bi bilo sve od mene za jedan dan. Javite kako vam se sviđa ideja i koncept ovog članka, kao i to preferirate li kolaže za modnu Inspi Raciju ili biste radije direktne linkove za kupnju. Nekako zazirem od direktnog reklamiranja stvari i radije pišem za gušt.
Do skora,K.

Nema komentara:

life.couch. Pokreće Blogger.

Istaknuti post

Najbolje od 2022.

Dragi svi, jedan neizrečeni plan bez roka trajanja je truditi se donositi zanimljiv sadržaj, a vjerujem da ne može zanimljivije od ovoga: up...

Impressum