Lush Bubblegum piling za usta - slatki predah, u svakom smislu! - Life Couch

20. svi 2019.

Lush Bubblegum piling za usta - slatki predah, u svakom smislu!


Pozdrav ljudi,

danas vam donosimo jednu kratku i užasno slatku recenziju. Doslovno. Radi se o nečemu što spada u proizvode za njegu, ali bi taj proizvod jednako tako mogli svrstati u kategoriju deserta za slučaj nužde. Povremeno ga koristim i za to, ali psst…i ne osuđujte dok ne probate.

Nakon toliko pretencioznog uvoda, spomenut ću konačno o čemu je riječ – Lush Bubblegum priling za usne. Žvakača guma i roza boja, može li biti išta ženskastije od toga? Dugo sam odolijevala iskušenju, smatrajući da je besmisleno platiti oko 60 kn za malo bijelog šećera, bojila i aroma, a onda sam se neki dan zatekla u pohodu na Lush nakon dugo vremena (zaobilazim ih dok ne nabavim kadu i mognem isprobavati sve one divne pjenušave stvari). Nisam imala neki poseban popis za kupovinu, već sam se na brzinu pokušala sjetiti svih preporuka koje sam ikada pronašla na bespućima interneta te sam se konačno odlučila za ovaj piling i Buffy sapun/maslac za tijelo – zašto sam ga uzela i kako djeluje ću napisati kada ga dobro isprobam!



Ako ste upoznati s Lush proizvodima, preskočite sljedećih nekoliko redaka. Brend je osnovan prije više od 20 godina. Među pionirima su kada su u pitanju bombice za kupku, proizvodi su prirodni, ne testiraju se na životinjama. Dobra većina proizvoda su veganski (oko 80%), a svi su vegetarijanski. Čak u i šljokice koje koriste biorazgradive i jestive. Pilinzi ne sadrže mikroplastiku, već sastojke kao što su mljeveni bademi, šećer, morska sol i pura tj. žganci. Sapuni im ne sadrže palmino ulje. Proizvodi se rade ručno, ne podliježu industrijskoj proizvodnji što je super – znači da nema onog Made in China. Isprike Kinezima, no to je meni dosta važno. Lush nastoji koristiti proizvode koji imaju oznake organsko i fair-trade, kako bi poticali društveno odgovorno poslovanje.

A sada na sam piling. Pakiranje je klasično, u okrugloj ambalažici nalik Nuxeovom Reve de Miel balzamu za usne (to koristim uvijek NAKON pilinga). Sadrži 25 grama proizvoda koji je deklariran kao veganski. Proizvedeno u Hrvatskoj. Sastojci: sitni šećer, organsko ulje jojobe, aroma i ALPHA-ISOMETHYL IONONE (miris). Kao što sam već rekla, košta nešto više od 60 kn. Ima još nekoliko okusa – čokolada, torta od mrkve i med (ako se dobro sjećam). Taj od mrkve mi je isto prekrasan što se mirisa tiče, ali sam se suzdržavala da sasvim ne pogazim svoje principe.


E sada, što se tiče same recenzije – obožavam pilinge svake vrste. Za tjeme, tijelo ili usta, sasvim svejedno. Iako stalno kasnim, obožavam ukrasti još pokoju minutu za malo timarenja. Ništa drugačije nije ni s ovim proizvodom, koji je usto jestiv. Sviđaju mi se miris i okus, usne lijepo izbrusi, a nije nimalo grub. Jedina zamjerka (dobro, imam dvije) je to što je dosta neuredan, grudice se odvajaju i teško ih je zadržati na usnama. Osobno preferiram pakiranje koje ima Elf-ov piling za usne, no kod toga mi se ne sviđa što je pak prekrut, grub i jako brzo počinje čudno mirisati, da ne kažem nešto drugo (jeste vidjeli – recenzija u recenziji, kao Inception). Doduše, vidim da sada Elf-ovi imaju različite okuse i mirise pa planiram isprobati kokos…

Sve u svemu, Lushov  piling bih preporučila i ponovno kupila. Možda ne čim ga potrošim, ali dovoljno mi se sviđa da ne bih tražila nešto bolje. Druga zamjerka: brine me koliko će mi trajati, tj. koliko ću ga brzo potrošiti zbog toga što ga a) pola otpadne u umivaonik i b) drugu polovicu pojedem. Sviđa mi se kao dodatak nekom glavnom poklonu, mislim da bi većina žene uživala isprobati ga makar jednom. Što se same formule tiče, prilično je jednostavna i bez komplikacija, tako da vjerujem da se može nešto slično napraviti i kod kuće – ako nam to uspije, opisat ćemo čitav postupak.

A vi drage naše – čime pripremate usne na sočne poljupce ili verbalne duele? Pišite nam!
Xo, K8

Nema komentara:

life.couch. Pokreće Blogger.

Istaknuti post

Najbolje od 2022.

Dragi svi, jedan neizrečeni plan bez roka trajanja je truditi se donositi zanimljiv sadržaj, a vjerujem da ne može zanimljivije od ovoga: up...

Impressum