〚MINI RECENZIJA〛183 days by trend IT UP - Lipgloss - 030 TUTTI FRUTTI - Life Couch

25. svi 2019.

〚MINI RECENZIJA〛183 days by trend IT UP - Lipgloss - 030 TUTTI FRUTTI

Svi imamo slabosti, a što se tiče kozmetike neki ih imaju malo više. 😅 Ponekad, iako se još dobro držim, poludim za ambalažom. To je i ovdje bio slučaj. Mislim, pogledajte ovu divotu pa tko bi tome odolio.

I tako, prije nego što sam shvatila, sjajilo se našlo u košarici. 🤤 Platila sam ga 24,90 kn, a možete birati između 5 boja.

Iako je već neko vrijeme na tržištu, shvatila sam da ne znam puno o 183... pa ukoliko postoji još netko poput mene, evo što DM kaže na tu temu: "Kao mlađa sestra branda trend IT UP, 183 DAYS by trend IT UP nudi proizvode kvalitete dm marke, razvijene u suradnji s vodećim proizvođačima kozmetike. Proizvodi su dostupni samo u odabranim dm prodavaonicama."


Odmah na početku da kažem da je samo sjajilo zadovoljilo moje potrebe. Neki će vam reći da nije dovoljno pigmentirano, ali znate što? Ovo je samo sjajilo. Nisam očekivala da će sve prštati od boje. 🤷 Miris je voćni i blag. Konzistencijom me malo podsjeća na Nyx-ova butter gloss sjajila. Gusto je i lijepo se razmazuje. Na usnama mi je trajalo između pola sata i sat, a nakon toga i dalje bi mi ostajao onaj "film", dok bi boja u potpunosti iščeznula. Piće ili hrana naravno ne bi prošli.


Za kraj ove mini recenzije želim reći da mi je sjajilo super za dane kada ne želim nanositi ruž ili kada nemam dovoljno vremena i na brzinu izađem iz kuće. O ambalaži neću više niti govoriti, razmišljam da uzmem još jedno sjajilo. 😂


Pozdrav, A.

Nema komentara:

life.couch. Pokreće Blogger.

Istaknuti post

Najbolje od 2022.

Dragi svi, jedan neizrečeni plan bez roka trajanja je truditi se donositi zanimljiv sadržaj, a vjerujem da ne može zanimljivije od ovoga: up...

Impressum