Nakit Wanted 2019. - Life Couch

31. svi 2019.

Nakit Wanted 2019.

Hej! A. ovdje. Svi koji me poznaju svjesni su da sam velika ljubiteljica nakita. Ok, ne nosim ga uvijek. Ponekad znam imati periode od pola godine kad ništa ne stavljam na sebe, ali moram ga imati, jednom će sigurno (znate kako to već ide) zatrebati 😂😂😂. Danas ću vam malo pokazati što od nakita želim ove godine. Obožavam ga i uvijek, baš uvijek se trudim kupiti ono što mislim da će mi se sviđati i za 10 godina. Neke od tih prekrasnih komada neću ni imati za 10ak godina, neke možda izgubim, poklonim, ali što je tu je. Kada mi se nešto svidi, radije prespavam odluku jer želim biti sigurna da je to to. Iako kupujem nakit iz cijelog svijeta, na ovom popisu naći će se samo hrvatski proizvodi, što me posebno veseli. #kupujmohrvatsko 😊😍

Nosite li i vi "stari" nakit ili jednostavno nešto kupite za sezonu, dvije? Ja npr. imam dosta nakita kojeg već godinama kombiniram i obožavam. 

Evo što već neko vrijeme (potajno i s čežnjom) gledam🤤😊😍

Kragrlica: Nakit od mjedi. Kad tome nadodamo slatkovodne bisere, ispadne savršenstvo! Svakako pogledajte, nedavno su dobili web shop.
  
 
kragrlica.com


Antiroba: Što reći? Unikatni nakit od tkanine. Svakakve boje i razigrani dezeni svakako će vam uljepšati dan! Divota! Kliknite ovdje za više informacija. 

@antiroba


Cloud&Co. jewelry: Pratim ih od početaka, još dok su bili Perleraj. Većina njihovog nakita sadrži njihov zaštitni znak, a to je oblačić. U zadnje vrijeme imaju dosta dragog kamenja. Od njih imam narukvicu i ogrlicu, a sad su na red došle naušnice. Sviđa mi se ovakvo nešto sa slike. Još uvijek ih možete naručiti na Facebook stranici, a uskoro će otvoriti web shop. Ova narukvica im je nešto novo i tu je upala u zadnji tren. 🙈 Ne mogu odoljeti.

@Cloud&Co. jewelry


Amas bijoux: Zadarski brand koji nakit izrađuje od materijala srebro 925 i zlato. Meni su za oko zapele naušnice...biseri i tako to, ne mogu si pomoći. Više o nakitu pogledajte na linku

@Amasbijoux

                                 
Kraglice i tak to - by VidiNosi: Nakit se izrađuje već dugo, od jako puno materijala. Svih boja, oblika, dimenzija. Zbilja je unikatno. Ova slika je više primjer jedne od ogrlica koje mi se sviđaju (nažalost neponovljiva je). A ima ih puno i to ne samo ogrlica...Facebook

@kragliceitakto


Hand made Sanjak: stiže nam iz Šibenika. Nešto potpuno drugačije. Svega ima, a mene su se posebno dojmili cvjetići (prsteni ili broševi). Zbilja je posebno, zar ne? Link.


@HandMadeSanjak72


Amorositta: Riječki brand kod kojega svašta možete pronaći, s tako lijepim motivima ručno oslikanim na drvenoj podlozi. Možete ih pronaći na linku.

@Amorositta

  
Petra Žabčić art: Ako ovo nije umjetnost, ne znam što jest. Proizvodi se mogu pronaći u Zagrebu i na društvenim mrežama. Meni se najviše dopadaju razne ogrlice u obliku životinja. Više pogledajte na Facebook stranici. 

@petra.zabcic.art

Ginger deer: Kristalna smola. Prekrasan nakit, meni se zasada najviše sviđaju ove naušnice. Ta boja 😍😍. Između ostalog možete ih naći i na Instagramu.   

@ginger.deer


Kewik Wood and Resin jewelry: Kristalna smola i drvo s materijalima koji se mogu pronaći u prirodi. Ima svakakvih oblika i svi su prekrasni. Ja već imam ogrlicu, ali mi ni približno nije dovoljno. Više informacija možete pronaći na njihovim stranicama.  

@kewikjewelry

 
Sun art jewelry: Ručno rađen nakit od maslinovog drva, bračkog kamena i minerala. Želim, želim, želim! Ako se nađete u Šibeniku, obavezno posjetite štand, a do tada te predivne radove možete vidjeti ovdje

@sun_art_jewelry; Obrt Sunce


Majou bijoux: Ručno izrađen nakit iz Zagreba. Vjerujem da svatko ovdje može nešto pronaći. Meni su narukvice top. Više pogledajte na linku.

@majou_bijoux


Nastja jewellery: Prekrasan nakit izrađen od srebra 925 i poludragog kamenja. Ja sam ljubiteljica njihovih narukvica. Klik na stranicu.

@nastja.jewellery


RI IA Design: Prekrasan nakit, ručno rađen i prišiven. Zbilja su posebni i jedinstveni. Više možete pronaći na njihovoj Facebook stranici. Meni je ova ogrlica zaludila.  

@RIIADesignByR


E, sad kad smo i to prošli, ponosno najavljujem novi post. Naime, nedavno sam uredila i police za nakit (jer nije imao više gdje stati) pa ću vam ih uskoro i pokazati. DIY, Zero Waste i ostalo. 

Pozdrav, A.

P.S. Još jednom da naglasim, slike su preuzete s Facebook, Instagram i Webshop stranica te su isključivo vlasništvo i pod autorskim pravom navedenih proizvođača nakita. Hvala svima na odobrenju! 😘 




Nema komentara:

life.couch. Pokreće Blogger.

Istaknuti post

Najbolje od 2022.

Dragi svi, jedan neizrečeni plan bez roka trajanja je truditi se donositi zanimljiv sadržaj, a vjerujem da ne može zanimljivije od ovoga: up...

Impressum