Sapunoteka - recenzija sapuna s morskom soli i maslinovim uljem - Life Couch

18. svi 2019.

Sapunoteka - recenzija sapuna s morskom soli i maslinovim uljem

Mislim da ste po fotkama na društvenim mrežama shvatili da smo ljubiteljice Sapunoteke ❤️️, hrvatskog branda, proizvođača prirodne kozmetike i sapuna, iz okolice Šibenika. Danas vam donosim recenziju dvaju sapuna. Riječ je o novim proizvodima koje možete kupiti u poslovnicama Dm-a.


Da se vratimo na početak...Kruti sapuni i ja se donedavno i nismo baš podnosili. Zašto? Mislim da je to zato što su me dosad zapravo svi isušivali. Sad je i beba tu pa možete zamisliti koliko puta dnevno perem ruke. Onda je jedne večeri nestalo tekućeg sapuna pa sam izabrala jedan od nekoliko krutih koje smo imali. Igrom slučaja bio je to njihov Pivski sapun. Iskreno, oduševila sam se. Kremast, lagan, divan. Otada stalno koristim krute sapune. Čak sam tati rekla da mi napravi držač za sapun. A iskreno, ionako sam mislila radi svega (sebe, otpada, zdravlja) prijeći na njih. Još nisam potrošila sve zalihe gelova za tuširanje pa ih dosad nisam isprobala za njegu tijela. Za potrebe ove recenzije rado ću to napraviti. Samo da naglasim, koža mi je jako, jako suha, a sapune koristim oko dva tjedna. 

Krenimo s nekim osnovnim stvarima...Jedan sapun sam platila 14,90 kn. Fino je zapakiran u njihovu standardnu ambalažu, kartonsku kutijicu. Kad sam ju otvorila, malo sam se iznenadila što odmah nisam ugledala sapun. Naime, on je posebno umotan u papir. 🤗


S obzirom na to da su ljudi kadri svašta napraviti, ovo mi se čini kao odlična ideja. Sapuni divno mirišu. Jedan je s eteričnim uljima metvice/anisa, drugi s mandarinom/"limuntravom". Postoje još dva, onaj s eteričnim uljima lavande/cimeta i onaj s narančom/klinčićem. Nisu testirani na životinjama i veganski su. Da ne pričamo o tome koliko su "zero waste" i čuvaju prirodu koliko je to moguće! 🌍🌳✌️




Kao svaki ljubitelj metvice, prvo sam navalila na taj sapun. Miris mi je standardno dobar. Mislim, s metvicom se teško može pogriješiti. Koristila sam ga za ruke i za tijelo. Isušuje me malo više od toliko voljenog Pivskog sapuna, ali sve u svemu sam zadovoljna. Ponekad sam jednom dnevno morala koristiti kremu za ruke. Ima blaga zrnca soli i aktivnog ugljena pa s njim možete napraviti svojevrstan blagi piling. Lagano se pjeni i jako je ugodan.



"Sapun s eteričnim uljima mandarine i limuntrave" te drugim dodacima sam isprobala nedugo nakon onog s mentom. Na prvu mi je bio tako, tako, ali kasnije mi je postao bolji od prethodnog. Također je odličnog mirisa, jedna strana sapuna se bolje pjeni od druge, a isproban je i na tijelu te na rukama. Nije me isušivao. Kod njega mi jedino nedostaju zrnca aktivnog ugljena. Ne znam zašto, ali uvijek sam htjela sapun koji će napravit malo pilinga. Sve u svemu, jako sam zadovoljna s oba sapuna, iako mi nisu "sjeli" kao toliko voljeni Pivski. Ostaje mi da ih testiram još neko vrijeme, a ukoliko se nešto promijeni javim.




Ono preko čega ne mogu nikako prijeći je pravopis na ambalaži. Smatram da bi svatko tko svoje proizvode plasira na tržište ili će ih plasirati trebao povesti računa o tome. Živimo u svijetu u kojem se to izgleda uopće ne cijeni. A šteta, jer je to jako bitno. Naravno da me to neće privući/odvući od proizvoda, jer je najbitnije ono što je unutra...Ne znam kako vama, ali meni to smeta. 🤷 Uglavnom, kontaktirali smo Sapunoteku pa se nadamo da će ubuduće više pažnje posvetiti tome. I još nešto...Kupci nisu ti koji bi trebali preko društvenih mreža ispravljati pravopisne greške. To mi zbilja izgleda neozbiljno. Ukoliko sami nemate potrebno znanje, radije se obratite lektoru, lektorici, potrošite nešto sitno novca, ali bar ćete biti mirni. Naravno, ukoliko vam je to bitno. Hvala I., našoj lektorici. Nemoj misliti da mi to ne cijenimo! 😘

Dosad sam nekoliko puta bila kod njih u tvrtki i mogu reći da se zbilja radi o preljubaznim ljudima. Naravno, popričali smo i između ostaloga pitala sam ih je li moguće da dođem sa svojom ambalažom po sapun. Odgovorili su mi potvrdno te su mi otkrili da i oni to tako rade za sebe. Dakle, ako ste iz okolice ili na putu pa odlučite stati kod njih, samo naprijed. Da naglasim, na oko pet minuta su od izlaza s autoceste. 😊

A.  

1 komentar:

  1. http://hjp.znanje.hr/index.php?show=search_by_id&id=eFhiXw%3D%3D

    OdgovoriIzbriši

life.couch. Pokreće Blogger.

Istaknuti post

Najbolje od 2022.

Dragi svi, jedan neizrečeni plan bez roka trajanja je truditi se donositi zanimljiv sadržaj, a vjerujem da ne može zanimljivije od ovoga: up...

Impressum