The little Breton bistro, Nina George - Life Couch

9. srp 2019.

The little Breton bistro, Nina George

Tako je došao i taj dan...odlučila sam pročitati knjigu na engleskom. Kako se kasnije ispostavilo, išla sam do kraja. Moja prva knjiga na engleskom. Ne mogu reći da nisam ponosna 😊😊. Sad mi je želja pročitati knjigu na njemačkom 🤔.

Još sam davno pročitala recenziju knjige kod Bibliovce i zainteresiralo me. Moram napomenuti da (iz ne znam kojeg razloga) nisam još pročitala Malu parišku knjižaru koju posjedujem i strpljivo me gleda s police. Ta je čak na hrvatskom, ali eto...


Autorica se izgleda ozbiljno uhvatila Francuske, što doduše nije ni čudno jer trenutno živi u Concarneau. Ako se sjećate, ja sam nedavno posjetila upravo Bretanju i Normandiju. I to mi je bila dodatna motivacija za pročitati ovo djelo. Istina, nisam posjetila Finistère (kraj svijeta), ali sam stekla nekakav dojam. Bretonci se vjerojatno ne bi sa mnom složili 😂.
Na početku knjige autorica nas upoznaje s glavnim likom, umornom 60-godišnjakinjom Mariannom Messmann. Marianne je već 41 godinu u ne baš dobrom i veselom braku s Lotharom. Žive u Njemačkoj, ali odlaze na odmor (kako za koga) u Paris. Tu Marianne odlučuje okončati svoj nesretni život, ali sudbina odluči drugačije i ona preživi. Ne sluti da će joj se život preokrenuti, a promjena se događa već u bolnici gdje primjećuje sličicu s imenom Port de Kerdruc pa ona odlučuje krenuti prema Kerdrucu. Namjera joj se i dalje ne mijenja, ali ona to želi napraviti negdje na moru, da ga bar jednom vidi i doživi. Bez ičega svoga, s malo novca kreće u avanturu života. Napokon dolazi do cilja i tu možete pratiti ostatak radnje. Upoznaju se poprilično zanimljivi likovi, a svima je zajedničko okupljanje u Ar Mor bistrou, koji je zapravo više od obične "konobe". Između ostalog tu se odvija stvarni život, a naša junakinja tu se i zaposli. Po prvi put u svom životu ona, doduše nenadano upoznaje ljubav, slobodu, dobrotu...



Na trenutke sam se osjećala kao da sam i ja sama ubačena u te vrtloge. Želim reći da je povremeno u tolikoj mjeri knjiga realna. Ono što me je posebno oduševilo je emocija. Surova, snažna i bolna emocija. Znalo mi se dogoditi da osjećam nekakvu bol u želucu, znate ono kad imate loš predosjećaj?! Nevjerojatno je da netko izdrži preko 40 godina, ne ne shvaćajući da postoji nešto bolje, nego djelomično ignorirajući to. Ono u stilu bit će bolje. Istina je ipak drugačija. Da, svatko zaslužuje bolje! I to odmah! Ne treba čekati. 



Za kraj, ukoliko čitate knjige na engleskom savjetujem vam da ovu nikako ne propustite. Ukoliko ne čitate, nadamo se da će je uskoro netko i kod nas prevesti. U svakom slučaju ovo je jedna divna knjiga koja će vas odvesti u prekrasnu Bretanju. Možda je poželite i posjetiti! Imate moje preporuke i za knjigu i za Francusku.

Pozdrav, A.

P.S. Odustala sam od ideje da kupujem samo jednu knjigu mjesečno! Koga sam ja to zavaravala!? Više o tome možete pročitati na linku.

Nema komentara:

life.couch. Pokreće Blogger.

Istaknuti post

Najbolje od 2022.

Dragi svi, jedan neizrečeni plan bez roka trajanja je truditi se donositi zanimljiv sadržaj, a vjerujem da ne može zanimljivije od ovoga: up...

Impressum