Zvijezde među nama - Sanja Srdić Jungić - Life Couch

31. srp 2019.

Zvijezde među nama - Sanja Srdić Jungić

I tako je friško pročitana još jedna knjiga 🎊. Posebno me veseli činjenica da je to još jedna od knjiga domaćih autora. Nikako ne smijem zaboraviti (odmah na početku) da mi se posebno sviđa ovaj dio o autorici i Harry Potteru. Naime, Sanja je zaluđena tim serijalom, kao i ja 😁. No, vratimo se mi radije na ovaj roman, jer ako nastavim dalje o HP-u trebat će Petrificus Totalus (ili nešto još gore) da bi me se zaustavilo 😂.


Riječ je o izrazito laganom i pitkom romanu koji možete pročitati u dan, dva. Idealno štivo za odmoriti se nakon nekih težih knjiga. Glavni ženski lik u ovom ljubavnom romanu je Nora. Ona je uvijek u životu igrala na sigurno. Sve do bolnog prekida, kada se odluči ostaviti svu sigurnost koju je imala i otići u Dubrovnik. Tamo je naime dobila (honorarni) posao statista na snimanju holivudskog filma. Ne znajući gdje će je to točno odvesti ona se upušta u avanturu života. Ne bih htjela previše otkriti radnju pa bih vam još samo rekla da upoznaje dva muškarca, asistenta redatelja Ivora i svjetski poznatog glumca Lucasa Wintera. Oni se isprepleću kroz cijeli roman, ali ipak jedan od njih ima glavnu ulogu. Što mislite koji? Lucas, naravno! 😀
Moram priznati da me je on povremeno toliko izluđivao (ali ne u pozitivnom smislu), da sam ga poželjela odstraniti iz knjige. Zapravo, što sam se više bližila kraju to sam više navijala protiv njega. Inače mi to i nije toliko svojstveno, ali tu sam osjećala neopisivu želju za tim. Još je uvijek osjećam. 😅

Nora je u početku razočarana sa životom. Mislim, kako i ne bi bila, prošla je težak period pa je sve to logično. Baš zbog toga mi se sviđa nastavak, ona luckava, lepršava i sarkastična Nora. Sviđa mi se kako se razvijao njen lik, odnosno kako se većina likova razvijala. Osim, pogađate, Lucasa, koji mi se očito zamjerio 😅. Sviđa mi se naslovnica i sviđa mi se naslov. Meni je on neodoljivo misteriozan i presladak. 😍


Čitam sve žanrove, osim horora, s tim da sam i to prije čitala. Sad izbjegavam jer baš i nisam ljubitelj. Ljubavni/romantični romani mi nisu strani i volim ih tu i tamo pročitati da razbijem svu nakupljenu težinu i dam protutežu svom čitateljskom svijetu. Za njih mi je uglavnom bitan tajming, a izgleda mi da sam ga s ovom knjigom djelomično pogodila. Obožavam činjenicu da me je roman iznenadio. Nekoliko puta se dogodio preokret i mogu reći da mi je to cijelo vrijeme "dizalo" knjigu.
Iako sam svjesna da ne može sve biti lijepo u knjigama, a ni u Hollywoodu, ostala sam malo razočarana krajem ovog romana. Zapravo, onim pred-krajem, ako me razumijete. To su vam zapravo samo misli koje vrište iz mene. Ono, zašto bi netko svjesno činio nešto protiv samoga sebe, a da nema nijedan valjani razlog!? To je ona mračna strana života, elite i lošeg mišljenja o sebi, jer mi je očito da netko ne cijeni samog sebe ako radi nešto takvo i ponižava se na najgori mogući način. (Zašto Lucas, o zašto???)

Ovaj tip romana u Hrvatskoj je rijedak iako u posljednje vrijeme ga ima sve više. Zato me posebno veseli činjenica da je tu. Veseli me i autoričina najava novog romana, jer smatram da i te kako ima talenta. E pa, jedva čekamo. 🤗🤤

A.

P.S. Knjigu sam kupila u Tisku, za 99,00 kn.

Nema komentara:

life.couch. Pokreće Blogger.

Istaknuti post

Najbolje od 2022.

Dragi svi, jedan neizrečeni plan bez roka trajanja je truditi se donositi zanimljiv sadržaj, a vjerujem da ne može zanimljivije od ovoga: up...

Impressum